16/9-12

Hellu! :) 
Så var helgen slut. Tycker att det har gått så otroligt snabbt, vet inte varför, hehe. Idag har jag jobbat hela dagen, kom hem för inte så länge sen. Tänkte blogga lite nu och bara gå och lägga mig!
Igår blev det lite fullspäckat, jag och älsklingen började med frukost hemma hos mig och därefter åkte vi in till stan för lite shopping. Stefan handlade en del, medan jag själv hittade en svart skinnjacka. Love It! :) Känner att jag kanske ska sluta och handla jackor, har ju typ 6 jackor, hehe. Efter det åkte vi hem till älsklingen där jag fixade mig och åkte in till stan för lite fika och skitsnack med Nevena. När jag var påväg till älsklingen sen meddelade han mig att hans kompis skulle grilla, så var där på grill. Kan säga att vi inte heller kom hem så tidigt, men jag kom upp imorse iallafall. :P God natt mina fina läsare! :) 
 
 
Min nya skinnjacka!
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback