Freeedag!

Ja, då var det äntligen FREDAG! Tror inte jag har längtat så mycket efter den här dagen, haha. Imorgon jobbar jag tyvärr också, men lite sovmorgon får jag, än vad jag brukar ha i vanliga fall.  
Igår efter jobbet var jag hos Ayfer. Vi ses tyvärr inte så ofta längre, så när vi väl ses försöker vi passa på och snacka ut. Det blev fika och en del snack, sedan åkte vi och iväg och käkade och bestämde att vi måste ses oftare!! Har saknat henne enormt mycket, vi gick ju i samma klass och träffades varje dag i 3 år och helt plötsligt ses vi typ 1 gång i veckan. Kan fortfarande inte förstå att vi höll ihop i 3 år och att vi hade något och berätta för varandra varje dag, exakt varje dag, haha. Vi pratar väl för mycket helt enkelt. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, varit på jobbet och efter det träffade jag Nevena, vi stack till Alberts och fikade, som vi typ alltid gör, haha. Vi satt på uteserveringen, men kan faktiskt tala om att vi inte var kvar där länge, eftersom det var så otroligt kallt! Det är höööst nu och snart vinter. :( Neeej, jag vill ha värme! Tröstar mig med att det snart är jul, haha. Det är ju så mysigt med julen, alla fina belysningar och presenter, hihi. 
Men ska iväg och kolla på tv nu och gå och lägga mig snart, känner mig lite trött. God natt! <3 
 
Hittade en gammal bild på mig och Ayfer, fett galna vi var, haha. Vi åkte pulka och gick i 1:an på gymnasiet. :)
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback