Sydpoolen! :D

Hej, hej! :) 
Kan börja med och säga att vi firade Valborg hos Stefans bästa kompis Andrija. Så han hade grillat och vi satt ute och käkade, riktigt mysigt! När det blev kallare, gick vi in och kollade på fotboll, inte för att jag är så intresserad, men alla kollade ju, så jag satt lite med mobilen och så tittade jag också, hehe. :P
Igår var vi med Therese och Andrija och badade i Sydpoolen, sen satt jag och Therese och solade ute i bikini. Jag trodde det var lite för kallt, men Therese lyckades övertala mig och jag upptäckte faktiskt att det inte var så kallt ute, hehe. Efter att vi varit på Sydpoolen, var vi och käkade på en Grekisk restaurang. Super god mat hade dem! Tror aldrig att jag käkat godare souvlaki. Senare hyrde vi en film och satt hos älsklingen och kollade på den. Det var jättetrevligt och hitta på lite saker under en och samma dag faktiskt. :D Nu ska jag bara fixa mig innan jag drar till skolan, tar nog på mig mina solbrillor också! :D

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback