Resan bokad!

Hej bloggen! :)
Är ledsen för lite dålig uppdatering, men jag har så mycket just nu. Tar studenten nästa vecka, mottagningen måste fixas, inbjudningskort, resan osv. Igår betalade vi allt inför vår semester till Cypern. Jag och älsklingen ska vara borta i 2 veckor i juli månad. Vi ska åka till Ayia Napa. :D Längtar som fan! Men innan ska jag åka till Serbien i 3 veckor och 1 vecka till Italien med mina föräldrar. Efter det åker jag och älsklingen till Cypern, så det blir mycket resande! :D
Snart ska jag till jobbet, börjar kl.13.00 och därefter ska vi på middag hos brorsan. Hans klass samlar in pengar till sin klassresa. De har planerat att kanske åka till Italien, inte dåligt, hehe! :)

Ayia Napa :)

Kommentarer
MADDISENJ

fasen vad härligt med resa inbokad :D



Blogg: http://maddisenj.se
2012-05-30 @ 22:01:02




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback