Filmkväll! :)

Igår efter skolan hämtade jag ut mitt plakat. Åhhh, vad jag längtar efter den dagen då jag springer ut!! :) efter att jag lämnat plakatet hemma, åkte jag till älsklingen då han gjorde en god middag, till middagen drack vi vin också. :) Han köpte lite godis, som han mycket väl vet att jag älskar, sååå söt han är! Sen kollade vi på film och hade det mysigt. :) idag var jag och han och känade pizza, sen var vi hos honom lite grann och satt på balkongen och drack te. Vi solade lite också, haha. Efter det var vi och köpte glass med älsklingens vänner och satt vid Möllebadet, som ligger i närheten (om man åker bil då).xD Efter det åkte jag hem och snart ska jag sova, imorn är jag ledig från skolan, men ska jobba lite. Här är mitt plakat! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback