20/5-12

Hej mina läsare! 
Hoppas allt är bra med er! Har blivit så trött på en viss person som hela tiden måste kommentera elaka saker på min blogg. Jag har ignorerat och inte godkännt personens kommentarer, men ändå så håller personen på så. Förstår inte vitsen med det hela. Personligen skulle jag aldrig gå och kommentera elaka saker på ngn annas bilder eller blogg, ser ingen vits med det hela. Mår du kanske bättre över, genom och försöka trycka ner mig eller? I så fall VÄLDIGT MOGET! Jag tycker bara det är väldigt tråkigt att man kan hålla på så, att man orkar lägga ner tid och energi på sånt egentligen! Men jag hoppas du tar åt dig genom mitt inlägg och ser hur larvigt det egentligen är. ;) Men, men, alla är olika, haha!
Iaf har jag njutit utav solen idag och solat på balkongen med älsklingen och nu ska jag nog plugga lite, har prov i internationell ekonomi, hoppas det går bra. :D

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback