4/3-12

Hellu! :)
Igår jobbade jag halva dagen, sedan åkte jag till Stefan. Vi åkte och handlade mat och sen gick vi en sväng till hans föräldrar. Så vi satt där och fikade, senare under kvällen lagade vi tacos och drack rött vin till. Vi hyrde en film som vi såg efter och njöt av kvällen! Så otroligt mysigt :D Idag var jag och Stefan på Heron City och käkade lunch, sen drog vi till Ikea, han behövde handla lite saker till hans lägenhet. Efter det åkte vi till honom igen och satt och chillade. Jag kom hem för ett tag sen, ska strax hoppa in i duschen, hoppas ni får en fin söndagskväll! :D

Jag på Friday´s förra veckan :D

Kommentarer
Miss Sunshine

Söt bild!



Blogg: http://xmisssunshine.blogg.se/
2012-03-06 @ 13:58:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback