Skriva av mig lite :)

Jag sa att jag skulle ha en bloggpaus, men kände att mina närmaste vänner frågar vad som har hänt. De vet hur allt ligger till från första början. Så jag kände attbjag ville skriva av mig lite grann innan frukosten. :) Jag tycker att Natasa överdriver och jag förstår inte vad hon vill få ut av allt det här?! Hon verkligen älskar och bråka. Nu när hon inte har ngn och bråka med kmr hon till mig. Jag har inte sagt ngt då hon började lägga fula kommentarer. Hon skriver ett inlägg på sin blogg och kommenterar sen hos mig, sen har jag sökt hennes ip adress, men efter att hon höllt på sen januari månad och verkligen inte lägger av så ville jag visa en e hur jobbigt det är. Genom att jag första gången har kommenterat hennes blogg, skriver hon det överallt. Jag vet att mina närmaste vänner vet hur jag fungerar och att jag ville ge igen. Det roliga var ju när hon kommenterade mina naglar som jag gjorde innan min skiva och sedan dagen efter lägger upp bilder på sina nya naglar. Det finns så mycket och säga om den här personen och jag tycker alla får tro vad dem vill. Men att hon skriver till en utav mina bästa vänner och säger att jag är falsk?? Det där förstår jag inte. Jag tror att min vän känner mig bättre än vad du gör. När du har hållt på så homla länge, har jag inte satt upp ngt på fb eller så, men du måste visa alla. Vadå kriga? Kriga du hur mkt du vill, jag bryr mig inte. Jag har iaf mina närmaste vänner som vet hur jag funkar, men vem har du? :P hahah. Men nu blire frukost och sen stranden! :) 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback