Bilder från Italien

Hellu! 
Jag är ledsen om jag inte bloggar så mycket just nu. Jag hinner inte, träffar mina vänner och släktingar hela tiden. Sen vill jag passa på och ha så kul eftersom jag inte åker till Serbien så ofta. Igår var jag på det nyöppnade badsstället igen. Fan, vad kul det var. Var som ett barn på alla vattenruschbanor, haha. Vi hade så himla kuuuuul!!!
 
Just nu saknar jag Italien, vill tillbaka, sola, bada och äta den goda italienska glassen, mmm!! Tror inte att det finns något bättre. :) Men snart åker jag och älsklingen till Cypern, längtar så! Det är trots allt vår första semester tillsammans och vår första resa, om man inte räknar med skidresan. Men nu ska jag till stan och köpa det sista inför Cypern.Här kommer lite bilder från Italien! :)
 

Kommentarer
Ayfer

Så vacker och så fin som du kan ingen annan var :)



2012-07-06 @ 08:14:06
Katie

Åh, tack älskling. Men ska komma från dig :)



2012-07-06 @ 17:23:28




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback