Aqua Park

Hellu! 
Igår var jag på det nyöppnade badstället igen, haha. Känns som att jag är där hela tiden, men min kompis Tijana hade inte varit där, så vi åkte dit igår. Vi var några till, så det var skit kul! När jag kom hem från badet var farmor och farfar här. De ska vara här på besök i en vecka, eftersom de bor i södra Serbien. Jag blev jätteglad när de kom, eftersom jag träffar dem endast 7 dagar under hela året, så jag satt med dem i några timmar. På kvällen var jag ute med min kompis Jovana, vi tog en fika och satt och pratade lite.
Ni kanske undrar varför jag inte lägger upp bilder från badstället, men jag brukar inte ta med min mobil, eftersom vi alla badar och ingen passar sakerna. Men annars hade jag bjudit på lite bilder. Här är en bild från idag. Imorgon ska jag fixa mina naglar, jag undrar hur dem kommer att bli. Hoppas jag blir nöjd!!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback