Träning!

Hej bloggen! :)
Imorse gick jag upp kl.06.00, sen mötte jag upp Danne i Farsta centrum, så vi köpte frukost och gick sen till skolan för och börja plugga matte, vi fick inte så mycket gjort, men, så kan det bli ibland. ;) Sen hade vi prov inom religion, tror faktiskt att det gick bra :D efter det hade vi lite lektioner och sen var jag och min två vänner (Ayfer & Ana) och pratade om Universitet/högskola, vi vill ju komma in någonstans till hösten, men vi får väl se hur det blir helt enkelt! ;) Nu sitter jag och käkar ett äpple, innan jag ska till gymet strax med brorsan ;) Vi hörs senare ikväll!

Prag 2010 :)

Kommentarer
Bella Davis

Hej hej :)

Allt är toppen med mig hur är det själv? kram :)



Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
2012-01-13 @ 04:41:53




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback