Stan!

Hej, hej! :)
Idag var jag i stan med brorsan. Vi var och fikade på café Alberts och sen gick vi runt i butiker. Jag hittade inget fint tyvärr, men vill åka och handla någon dag faktiskt. Shopping!! :D Efteråt mötte vi upp Stefan och åkte till mig. Vi käkade och sen ville Stefan att vi skulle ta en sväg på vägarna, han ville se om jag verkligen var värd mitt körkort, haha! Men jag blev mycket väl godkänd sa han, så det var ju bra :D Kan verkligen inte förstå att jag är klar med den biten nu, men, men. Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, för att imorn ska jag jobba, vi hörs när jag kommer hem! Godnatt! :)

Kommentarer
Bella Davis - MODELLL BLOGG

Jasså men de gör du alldeles rätt i :)

Hur är det med dig då? Kram :)



Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
2012-03-01 @ 15:06:56




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback