Min födelsedag! :)

Ni kanske undrar vad jag fick utav min älskling i födelsedagspresent?! Sen jag var liten har jag velat se Jennifer Lopez live, men hon har inte haft konserter i Stockholm så ofta, så nu när jag såg att hon skulle komma visste älsklingen att jag ville gå, så han köpte två biljetter till konserten och Madonnas senaste parfym. Tror ni inte jag blev helt överlycklig?! :) Så i november månad ska vi se henne i Globen, längtaaar! :) Madonnas parfym har jag velat köpa och den doften hade jag med mig till Cypern, så kommer ha minnen därifrån. Här kommer några bilder från min födelsedag på Cypern. ;) På restaurangbesöket, hehe!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2995319/images/2012/pic_501951a4ddf2b3595c000043.jpg" class="image">


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback