6/8-12

Hellu! :) 
Är ledsen för lite dålig uppdatering. Men har haft lite saker för mig, kom hem förra måndagen och så har jag tvättat, städat lite, träffat vänner och nu åkte min pojkvän till Serbien. Har ju blivit så van med honom, så det känns lite konstigt nu när han har åkt. Men som tur ska han inte vara borta så länge, hehe. 
Tänkte dra till gymmet snart, har bestämt mig för och börja träna lite oftare nu, hehe. Brukar vara duktig i början, men sen blir jag lat igen. Men nu ska jag ta igen det och börja träna! Jag är ju redan snygg, men man kan ju alltid blir snyggare, haha. Jag skojade bara lite, men tycker att man ska vara stolt över sig själv helt enkelt. Det är många människor som mår dåligt och försöker trycka ner varandra, så såna kan vi ju bara skita i och gå vidare helt enkelt!! :D Ha en så underbar dag! 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback