Lördag! :)

Hellu! :)
Hoppas allt är bra med er läsare. I torsdags var jag hos min pojkvän, han gjorde en god middag, pasta och en supergod sås. Efter att vi käkat var vi hos hans bror och hälsade på. När vi kom hem till älsklingen satt vi och kollade på tv och åt lite smått och gott. :) Igår var jag och käkade lunch med Stefan på Karolinska sjukhuset. Riktigt mysigt. Vi har aldrig käkat lunch tillsammans så på en vardag. :) Sen var det också första gången som jag var och hälsade på honom på jobbet. :) Efter det var jag och fika med brorsan och pappa i stan. På kvällen gjorde jag inget speciellt, hade filmkväll med brorsan. :) Idag har jag jobbat, kom hem för ett tag sen, ska fixa mig lite och sen tänkte jag åka till älsklingen, vi lär åka till Heron City och gå på bio. :D Ha en fin kväll!

Den här bilden vet jag inte varför jag tycker att den är så fin. :P 
Men jag bjuder på den idag. Har inte tagit några nya tyvärr. ;) 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback