Juggefest!

Hej bloggen! :) 
Kan börja med och säga att det blev en lyckad fest, hehe. Jag åkte till min pojkvän där jag fixade mig och efter det kom Stefans kompisar, så vi satt där och drog sedan till Västberga där festen ägde rum. När vi kom dit mötte jag upp min kompis Nevena och några tejekompisar till henne, Marko och Markos kusin. Så började festen, shit vad vi dansade, haha. Men därför har man så jäkla ont i fötterna idag. :( Men, men... Om man vill vara fin, får man lida pin. ;) 
Imorse kom pappa hem från Serbien, han har varit borta i 2 veckor nu, på en liten semester. Så han hade med sig mycket smått och gott, hihi. Ikväll ska jag träffa Anna, vi lär åka in till stan och ta en fika. Vi hörs lite senare!








Min outfit från igår, dock syns inte mina blåa klackar! :( :P


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback