Helgen!

Hellu! :)
Är ledsen att jag ibland inte hinner blogga, har en viss person som klagar på det, hehe. I fredags var vi hos min pojkväns bror, vi firade honom. Det var super trevligt, vi käkade pizza och pratade om lite allt möjligt. Men jag och Stefan kunde inte vara kvar så länge pga att jag skulle upp 05.45 dagen efter. Skulle ha Högskoleprov hela dagen på lördag, så jag var hemma runt 00.15.
På lördagen så hade jag Högskoleprov hela dagen, var helt död efteråt, hehe. SÅ jag åkte till älsklingen där vi fixade oss och sedan mötte vi upp hans två vänner Bonelli och Boko, så åkte vi till Heron City. Först tog vi en fika och därefter bowlade vi. Fan, vad kul det var. Har inte bowlat på skit länge. :P Men som vanligt så kom jag sist, haha. Men, men... Efter att vi varit på Heron, åkte vi hem till älsklingen och så spelade grabbarna sällskapsspel, själv var jag helt död efter Högskoleprovet och allt, men medan de spelade satt jag och kollade på kläder via nätet. I söndags var jag och firade min lilla kusin Nemanja som fyllde 3 år, så otroligt söt han är. :) Han var dock inte så glad, inte van vid uppmärksamhet hela tiden. Alla ville ta kort och pussa på honom, jag var en av dem. :) Fick även träffa mina andra små kusiner. När jag kom hem kikade jag lite på kläder och hittade en super snygg jacka som jag klickade hem direkt. Den är vit med guldiga dragkedjor, kan vara riktigt snyggt till blåa eller svarta byxor. :) Här är den.




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback