6/4-12

Hej bloggen! :)
Igår var jag och älsklingen och käkade på Vapiano på Kungsbron. Åh, så gooood mat dem har. Käkade pasta Carbonara och mitt hjärta åt ngn pasta som dem hade, hehe. :) Det var super mysigt, vi satt och åt och pratade om hur veckan hade varit och så. ;) Sen kom vi hem till mig och drack lite vin med min mamma och så kollade vi på tv. :) 
Imorse gick jag och mitt hjärta upp och sen käkade vi frukost på Delselius Konditori här i Gustavsberg. Stefan tyckte det var otroligt gott. Vi åt en varsin baguette och drack latte/te till. Efter det åt jag en god winerbröd med frukt, sååå otroligt gott, medan Stefan tog en sockerkringla, hehe. Vilken snöstorm det var, helt sjukt! Men det var så mysigt medan vi satt på cafét och åt lite gott och kikade ut där det var kallt, medan det var så varmt på cafét. Sedan åkte Stefan hem och jag åkte och handlade mat med mami och brorsan. Tänkte dra till gymmet lite grann nu., vi hörs lite senare! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback