5/4-12

Hej bloggen! :) 
Igår var jag i skolan och blev då klar med mitt projektarbete, jätteskönt tänkte jag. :) Det har varit både intressant och lite jobbigt och hålla på med projektet. Men nu blev jag då äntligen klar! Nät jag kom hem åkte jag, brorsan och mamma till Donken, där käkade vi lite snabbt och åkte sedan till min mormor som fyllde år. Där firade vi henne med lite tårta. 
Idag behövde jag inte gå på mina två första lektioner, många skulle hålla på med sina projekt, men jag blev klar igår, så vi som var klara behövde inte komma på dessa lektioner, skööönt!! Så nu har jag påsklov, hehe! Så runt halv ett var jag på gymmet och sen kom jag hem städade lite, sov lite grann och så satt jag på balkongen. Riktigt skönt, man börjar känna att det är våååår! :) Ikväll ska jag möta upp älskling i stan, vi ska gå ut och äta tänkte vi. Mysigt ska det bli! :) Ska ta en bild på min outfit, så ni får se hur jag kommer se ut. Har blivit riktigt dålig på det. Sist var det när jag var på Dirty Dancing. :P 




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback