SOMMARBILDER! =)

Sitter och kollar på mina sommarbilder. Nu när hösten börjar närma sig, så börjar det bli kallare också. :( Nu är det 1 år kvar tills det ska bli varmt igen, neeej, jag vill verkligen inte, men hösten kan ju i för sig också vara mysig på sitt sätt. Här har jag laddat upp lite bilder som har jag tog i somras och förra sommaren. :) Nu får ni får njuta av dem! =) ¨

Venedig 2011

Jag och Jovana i Barcelona =)
Jag har på mig en jumpsuit från Nelly 399:-
Gladiatorssandaler Eurosko 399:-


Båda bilderna är från Spanien i Llorent De Mar 2011
Solbrillorna tillhör min brorsa och är köpta i Spanien
Bikinin är från H&M
Shorts från Cubus 199:-

Llorent De Mar 2011

Långklänning från Cubus 159:-

Nice 2011

Saint Tropez 2011

Monte Carlo 2011



Bosnien 2010
Klubbkväll och kan säga att vi hade otroligt kul! =)
Top H&M 199:-
Shorts Vero Moda 399:-
Klackar från Serbien 


Bosnien 2010
Sommartopen är från MQ 499:-
Har vita shorts under Victoria Beckham, Köpta i Grekland
Gladiatorssandaler 399:-


Prag 2010 
Jag njuter av min drink :P 


 


Prag 2010

 


Jag i somras :) 
Klänningen är från Gina Tricot 199:-


Min 18-års dag :) Då jag fick blommor av min pojkväns föräldrar =)
Så underbara dem är! 
Linne H&M 49:-
Shorts Vero Moda 399:-


En dag på Ekerö, sol & bad med älsklingen! =)


Fika ute på Djurgården i somras med familjen! :) 
Jeansjackan är från Esprit 499:-


Tacofredag i somras med familjen då brorsan stod i köket! =)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback