Shopping + firat mamma

Då har vi firat mamma som har fyllt 40 år idag. :) Så mysigt vi hade, det var bara vi i familjen. Jag och brorsan hade köpt en gemensam present och farsan hade köpt väldigt mycket till henne, men så söta dem var, hihi. Nu har jag precis duschat och smörjt in mig i brun-utan-sol, för att jag vill ju vara lite brun på lördag då vi ska på fest. Här kommer sakerna jag köpte idag =)

Lady Million 667:- 

Parfym, duschkräm och bodylotion 

Beckham Signature 
Till min älskade pojkvän <3


Lite smink också

Kommentarer
Fyndar´n

Hej!



Här i bloggen lägger jag upp dagliga fynd. Det kan vara allt från nedsatta märkeskläder till riktiga fynd! Kläder, smycken, saker, barnkläder, böcker mm, Enjoy! :)



Ha en fin dag!



Blogg: http://fyndarn.blogg.se/
2011-10-27 @ 11:37:29
Katie

Okej, då vet jag. =)



2011-10-27 @ 19:50:40




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback