PAGE

Idag har några av mina vänner suttit och försökt att övertala mig och klippa mig, dvs att jag ska ha page, hehe. Jag har aldrig haft kort hår, utan har alltid haft långt, så jag är vääääldigt tveksam. Det skulle vara snyggt tror jag också, men tänk om jag ångrar mig sen. Nu har jag ju så långt och fint hår, men vågar jag ? Har gått runt och pratat med folk och dem flesta tycker att jag ska göra det, det är endast mina föräldrar och en kompis som tyckte att jag inte skulle göra det. :P hehe. Får väl tänka på saken innan jag bokar tid hos frisören ;)



Ungefär så här typ.

Kommentarer
Anonym

gör inte det gumman, du kommer ångra dig! <3



2011-10-27 @ 23:50:16
Katie

Jag får se hur jag gör, ska tänka lite mera på saken :)



2011-10-28 @ 13:45:19




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback