Mina snygga örhängen!

Halloj snyggingar! :)
Jag hoppas allt är bra med er och att ni har haft en toppen dag :) Det har jag haft iaf, alltid när jag träffar min älskling så blir jag på extra bra humör, hihi. Vi var och fikade på Levinsky´s på St:Eriks plan. Vi satt och snackade lite och fikade. Drack latte som jag inte har gjort på väldigt länge, mmm, så gott det var! :) Idag har jag köpt en klänning från Whitney Ports collektion på Bik Bok, åh, så snygg den är. I love It! Visar upp den imorgon.
Här kommer några bilder på mig och sedan på mina ursnygga örhängen som jag fick av min älskling i födelsedags present i somras. DKNY är märket mina vänner!
Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs imorgon! :)



Lite morgontrött, haha! 

Mina snygga örhängen från DKNY!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback