30/10

Halloj! :) 
Jag kan börja med att jag hade en gryyyyym kväll igår :) Jag shackade verkligen loss, fan vad kul det var :D Har inte dansat på länge. Imorse vaknade jag med att jag knappt kunde ställa mig upp, haha, så ont hade jag i mina ben. :P Och jag typ skriker när jag pratar med mina föräldrar för att jag hör ingenting, haha, är som en gammal tant som inte hör vad barnbarnen säger. Vi tog inte så mycket bilder igår som jag tycker är lite tråkigt, men vi tjejer tog 2 bilder tack vare Natasa :) Men nästa gång vore det bättre om vi tog lite fler, hihi. 
Idag ska vi fira mamma, för att hon fyllde 40 år i onsdags, så idag ska vi ha lite gäster faktiskt. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja leta vad jag ska ha på mig också. Vi hörs lite senare. :)


Jasmina, jag och Natasa =)


Jag och Natasa =)
Min klänning är från Withey Ports collection 599:-
örhängen från Glitter 199:-


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback