26/10 <3

Halloj! =) 
Idag fyller min mamma 40 år, så idag ska vi fira henne här hemma. Fast på söndag får vi lite gäster här hos oss. :) Så under förra veckan var jag och köpte lite presenter till henne och sedan med pappa, hehe. :)
Idag har jag iaf varit i skolan och sedan var jag och Ayfer i Farsta centrum och kollade runt. Jag köpte Million parfymen, men bodylotion och duschkräm, allt i ett packet, lite smink och en Beckham parfym till min älskling. :) Bilder kommer upp lite senare. Fast här kommer en bild på mig från förra hösten då jag skulle på fest hos Ayfer. 



Klänningen är från Scala och kostade 599:-
Klackskorna är från Serbien
Örhängen från Glitter 199:-


Kommentarer
Linda

Skitfin klänning!



2011-10-26 @ 19:04:00




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback