Fredag!

Då var det äntliiigen fredag :) Tycker att den här veckan har gått så otroligt snabbt, fast det kan bero på att jag har haft en del och göra faktiskt :P Men, men, så blir det ibland :P Idag har jag varit på min praktikplats och jobbat, sedan kom jag he, och nu väntar jag på att duschen ska bli ledig, hehe. Sen ska jag börja fixa mig, ska fika med Anna och Jasmina ikväll, vi måste snacka lite skit , haha :P Imorgon är jag dock ledig också, så sköööönt, så får se vad jag hittar på, kanske träffar Natasa och Milan med älsklingen, får se ;) Hittade en gammal bild på mig, den är från förra året, bilden är tagen i badrummet, haha, klockrent xD 


Kommentarer
Bella davis

Vad mysigt de låter , jag ska på julmarknad i helgen ! Kram =)



Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
2011-11-19 @ 02:08:16
Rebecka'

Jättebra blogg, fortsätt så! :)

Hittar du på för skoj ikväll?



Blogg: http://rebeckalicious.blogg.se/
2011-11-19 @ 20:30:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback