festklänningar!

Hej bloggen! 
Vet inte ifall ni har checkat in på Nelly.com, om ni inte har gjort det än så har dem REA nu! :) Jag klickade hem 2st skit snygga klänningar. Vet faktiskt inte vilken jag ska ha till nyår, för att båda är grymt snygga och lite glitter. Men jag får helt enkelt se. Men jag tror faktiskt att det blir någon av dem ;) Snart ska jag hämta min lilla kusin Magdalena, hon ska sova över här i natt. Så vi lär nog kolla på ngn barnfilm, hihi! Här kommer iaf klänningarna :) 

Estradeur - Suri Dress
Nelly 175 kr 50% rabatt!

Rare Fashion - Sequin Top Bandeau
Nelly 175:-



Kommentarer
Maida

den andra klänningen ska du lugnt ha ! :D



Blogg: http://maidasrdanovic.webblogg.sde
2011-11-01 @ 15:07:11
Katie

Jag får se, måste prova dem först. Tack ändå! =)



2011-11-01 @ 17:06:50




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback