25/12-11

Hej bloggen! :)
Kan börja med och säga att det var jättetrevligt hos min moster igår :) Vi åt, pratade, skarattade och så :) Sedan hade vi en tomte, dvs. min lillebrorsa, så mina kusiner tyckte det var lite roligt, även om den äldsta kände igen honom, hehe! Efter det så var mötte jag och älsklingen upp Linda i centrum och åkte till festen i Hallunda, kan säga att det var lite tråkigt från början, men det blev roligt på slutet, som det nästan alltid brukar vara :P Efter det åkte jag och några till och käkade och sedan åkte vi alla hem och däckade. Men julafton är en dag då jag kommer och minnas :D
Idag har jag varit hos min älsklings föräldrar, vi fikade lite och pratade om lite allt möjlugt. Blev väldigt rörd då jag fick en julklapp av dem. Stefans föräldrar hade köpt en parfym (Katie Moss) den luktade väldigt gott. :) Därefter åkte jag hem och nu sitter jag vid datorn :) Här är lite julklappar som jag har fått :D

Mina snygga klackskor från min älskling :D
I loveeee! <3

En söt julklapp av Anna :D
Badsaltet är av kokos, jag älskar den lukten :)

Parfymen & bodylotion är från min älsklings föräldrar :)
MasterCard laddat med pengar från min bror :D Det betyder SHOPPING

Swarovski halsband och armband :)
En liten julklapp till mig själv, hihi :)

Kommentarer
Sara

Fint :)



Blogg: http://aamaziing.blogg.se/
2011-12-25 @ 21:45:58
Rebecca Rehn

Älskar skorna!



Blogg: http://rebeccaarehn.se
2011-12-26 @ 20:49:42




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback