11/12-11

Hellu! :)
Är ledsen för dålig uppdatering, men har haft det lite stressigt både fredag och lördag, det är drf, men det ska bli bättre, jag lovar ;) Igår jobbade jag till 15.00, sedan kom jag hem fixade mig och på kvällen åkte jag in till stan och mötte upp älsklingen. Vi gick runt och promenerade i stan, så mysigt det är med julbelysning, I love :D Efter att vi gått runt ett tag och kollat lite på julskyltingar och så, gick vi och åt på Friday´s på Östermalm. Vad mysigt det var med min älskling, hihi! Efter det fikade vi på Café 60 och snackade lite skit. :P 
Idag har jag inte gjort så mycket, har varit hemma och softat lite, tycker att det behövs ibland. Nu tänkte jag kanske gå ut med brorsan lite och sedan köra med pappa. :) Här kommer en bild på mig från i somras, då vi var påväg hem till älsklingen :) 


Klänning från Cubus 149:-
Jeansjacka från Esprite 499:-
Väska från Glitter 199:-
Armband från H&M

Kommentarer
bexollila.

aa tack så jätte mkt :D är as nöjd över den faktiskt !



Blogg: http://bexollila.blogg.se/
2011-12-11 @ 19:16:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback