Naglar

Hellu! :D
Idag var jag med älsklingen ett tag, vi var hos mig. Mötte upp Ana i Slussen runt 13.00 och sedan åkte vi till Kista då vi mötte upp Nevena, vi tre skulle fixa våra naglar. Nevena hade redan snygga, medan jag och Ana ville fixa våra till skivan på torsdag. :) Vi blev iaf hur nöjda som helst, som är huvudsaken. :D Det enda jag undrar är hur jag kommer kunna åka skidor på lördags och söndag nästa vecka, med mina naglar, haha :P Men det ska nog funka. :) Efter att vi fixat våra naglar i typ 3 timmar åkte vi alla hem och nu har jag käkat och sitter och messar med min andra halva :) Ska nog sova snart, ska upp rätt tidigt imorn. :( Hoppas ni haft en fin helg, för det har jag haft! :)



Kommentarer
Anonym

ni borde hitta på lite mer saker än bara fika och dricka vin det är hur tråkigt förhållande som helst. livet är kort lev livet istället som alla andra annars tycker jag du borde skriva lite mer om mode



2012-03-12 @ 10:44:57
Katie

Vi har ett helt underbart förhållande. Vi brukar faktiskt åka in till stan, gå ut och köka, festa tsm, m.m. Bara att det kan bli lite enformigt ibland, men du ska inte bry dig. Alla har olika förhållande och folk tkr om och hitta på olika saker...ifall du inte visste det, så hoppas jag du vet det nu! :D Vi var på Friday´s för ngn vecka sen. ;) Och vi ska åka skidor snart, tror faktiskt inte att jag behöver skriva vad jag ska göra allt i förväg. Men mer mode kommer ;)



2012-03-12 @ 14:50:33
Katie

Jo, men vi ska resa, haha. Orka kommenterande jag ska skriva och inte skriva ;) vrf vara anonym och inte kunna stå r sina åsikter. Just nu är mitt liv perfekt och det finns inte så mkt och hitta på i Sverige ;)



2012-03-12 @ 18:35:33




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback