Middag med älsklingen!

Hej mina läsare! :)
Hoppas ni haft en fin dag. :) Själv har jag det, var först i skolan, höll på med mitt projektarbete en hel del idag. Sen fick vi sluta lite tidigare, så jag och Ayfer kikade lite i affärer i Farsta Centrum. Därefter åkte vi in till stan, jag mötte då upp älsklingen, vi båda var hungriga, så vi stack och käkade, det blev thaimat, hehe. Vi båda älskar ju det. :) Kvällen slutade med fika på café Alberts, riktigt mysigt faktiskt. :) Vi satt och pratade om skidresan som vi upplevt, det kommer verkligen vara ett minne för livet! :) Här kommer en bild på oss från idag. :D

Kommentarer
Bella Davis - MODELL BLOGG

söt bild! vad har du gjort för kul idag? kram



Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
2012-03-21 @ 18:51:49




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback