Fika med Ayfer!

Hellu mina läsare! :)
Hoppas allt är bra med er! Idag hade vi endast två lektioner och sedan fick vi sluta. Jag och Ayfer tyckte att det var så otroligt fint väder idag, så vi åkte in till stan och tog en fika, satt där och snackade lite. Efteråt gick vi runt i butiker lite grann, jag hittade tyvärr inget fint, medan Ayfer hittade  lite plagg som var grymt snygga :D Senare på eftermiddagen mötte jag upp älsklingen och vi gick och käkade på Kungshallarna. Gud, så hungrig jag var, visste inte vad jag skulle käka, haha. Stefan tyckte säkert jag var skit jobbig, efter 10 min bestämde jag mig. :P Vi käkade och gick runt lite i stan, sen åkte vi hem. Har precis tittat på min serie och sitter nu och checkar min facebook. :)
Vi hörs imorgon! ;)


Kommentarer
Angel ☆

Hej där!

Kikar in och hoppas att du får en jättebra Onsdagskväll :D



Blogg: http://dinn.blogg.se/
2012-03-07 @ 17:15:50
Miss Sunshine

Söt :D



Blogg: http://xmisssunshine.blogg.se/
2012-03-08 @ 08:06:57




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback