Stuuuudenteeeen!!

Åh, vilken underbar dag det var i torsdags! Kan inte beskriva känslan, åhh, vill ta studenten igeeeen!! Man kan inte beskriva det, utan man måste uppleva det själv helt enkelt. Jag sov hos Ayfer, så vi fick upp 05.15 och käkade frukost och därefter började vi fixa oss. När vi kom till skolan hade vi fotografering och efter det körde vi champangefrukost, hehe. :P Vi skrev i varandras studentmössor också. När det började närma sig fick vi reda på att vår klass fick springa ut först, eftersom vi hade bästa snittbetygen, fy fan vad grymma vi är!! :D När jag väl sprang ut hittade jag min familj och mina vänner, så söta alla var som kunde komma och alla som grattade mig på min dag. :D Vi åkte flak sen och det var gaaaaalet. :D Åh, bara halva dagen hade då gått, men tycker att det var så grymt då vi sprang ut, känslan bara att skolan är sluut!! :D Åhh! :D


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback