Söndag!

Hej bloggen! :) 
Igår kväll såg jag och brorsan Colombiana, den var riktigt bra tycker jag :) Efter det kom Anna till mig, vi fikade till halv 1, haha. Idag har jag varit och shoppat i Nacka lite grann, hittade ett par vita byxor, en blå top och ett sportlinne som jag kan ha när jag tränar :) Sen var jag och fikade med mami och farbror. När vi kom hem så åkte jag och farsan och övningskörde, därefter var vi hos mina kusiner, så söta dem är :) Magdalena berättade lite hemligheter till mig, medan min andra kusin Nemanja vinkade hem oss, öppnade fönstret i köket och vinkade tills han inte såg oss mer, hihi! Så söta småbarn är :) Imorgon är det skola igen och start på en ny vecka! ;)


Kommentarer
Miss Sunshine

Fin!



Blogg: http://xmisssunshine.blogg.se/
2012-01-18 @ 08:01:46




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback