REDO FÖR HÖSTEN OCH VINTERN!!

Då har man varit på Nacka Forum och handlat lite saker och nu är jag verkligen redo för hösten! :D Har köpt två par stickade tröjor, hur mysiga som helst och en mössa till vintern :D Det är typ första gången jag verkligen vill ha en mössa. Hade en som jag köpte förra året en Peak Performance, men jag tycket aldrig riktigt om den så mkt, så mamma fick den, haha. Men nu är jag redo för hösten och vintern, nu har jag en del sköna, stickade och varma tröjor och koftor :D Sen när jag kom hem från Nacka, pluggade jag lite och nu var jag och fikade hos mina kusiner :D De hade gjort banankaka, det var faktikst supergott! :) Imorgon hoppas jag på att mina klänningar från Nelly kommer :) hihi! Här är bilder på det jag köpte idag iaf. Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sedan sova, ska upp kl.06.00 imorgon. :( God natt mina vänner! :)


Mössa från Stadium 349:-


Kofta från Bik Bok 399:-
50% rabatt så 199:-

Kofta från Bik Bok 399:-



Kommentarer
Irma S

Vad fin koftan är från Bik bok :)



Blogg: http://itchys.webblogg.se/
2011-11-07 @ 23:36:02
Katie

Tack så mycket :D



2011-11-08 @ 15:55:57




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback