Torsdag!

Hej bloggen! =) 
Idag har jag haft nationella i svenska B, det var att skriva en uppsatts, så jag tror faktiskt att det gick bra ;) Skrev ganska mycket, haha! Efteråt åkte jag in till stan med Ayfer och köpte en present till min älskling, för att han fyller år på måndag, den 21/11 :) Jag hoppas han kommer tycka om presenten. Jag är nu hemma, har käkat lite och ska strax åka in till stan igen, för att ha modersmål och däefter möta upp älsklingen, då vi ska åka hem till mig. Vi lär käka middag och bara softa lite, hihi! Nää, men nu ska jag iväg :) Puss på er! :) 


En lite bild som vi tog när vi hade det lite tråkigt, haha! :)
En bild på mig utan smink då :P



Kommentarer
Aleksandrs

Va fina ni är gumman, som alltid! :* :)



Blogg: http://aleksanjaj.blogg.se/
2011-11-17 @ 17:34:20
Katie

Tack så mycket :) :-*



2011-11-17 @ 22:25:10
Bella davis

Jassåen får jag kolla in :) händer i helgen då? kram =)



Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
2011-11-18 @ 02:05:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback