Feeest tonight! =D

Ikväll ska jag på 18-års fest hos min kompis Nemanja, han fyllde egentligen den 22 nov, men sja fira idag :D Så jag hoppas att det kommer blir en grym kväll, fast om jag ska vara ärlig så tvekar jag inte på det ;) Tänkte faktiskt ha min nya klänning från Nelly, den med paljetter om ni minns ;) Så grymt snygg är den! :D Förresten så såg jag nyss att jag har namnsdag idag, Katarina, hihi :P Men nu måste jag hoppa in i duschen, jag hinner kanske logga in igen och visa upp min klänning som jag kommer att ha :D

Här är en bild på mig från en juggefest! :)

Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fin du är!



Hoppas du får en fin fredagskväll och helg!



//Anna

driver egna klädmärket och webshoppen Avanna.

Just nu fri frakt med koden FREE

3för2 på alla today och kameraprodukter

Samt nya Marilyn Monroekolletkionen till specialpris!

Gäller endast i helgen.

www.avanna.se



Blogg: http://pyttis.blogg.se/
2011-11-25 @ 16:44:41




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback