Älsklingen fyller 23 år!! =D

Idag fyller min älskling 23 år!! =) Jag hoppas han kommer ha en helt UNDERBAR DAG! =) Han ska inte fira något idag, för att vi ska till hans föräldrar på middag. Men han fick min present igår när vi var och fikade. För att jag tänkte att det är bättre när bara jag och han är där, än att det är mycket folk, för att det kommer inte bara vara vi där, utan andra också ;) Jag köpte iaf helkroppsmassage för 2 personer och sedan får vi ha en bubbelpool till oss själva :) Poolen är som i en grotta, otroligt mysigt :) Det är från Sparadiset som ligger på Södermalm. Så jag har redan bokat in det, så vi ska dit på våran 1 års dag, hihi! Lääängtar!!! Men jag önskar iaf min pojkvän ett stort GRATTIS!!! My love! :)



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback