10/11

God morgon! =)
Har gått upp kl.05.45 idag och sitter och väntar på Danijel som är lite sen. Vi skulle plugga matte, men han försov sig. Så nu sitter jag här själv i skolan, hehe. Men han lär nog komma snart, orkar inte börja plugga själv, haha, så jag fördriver tiden med att sitta framför facebook.
Igår fikade jag och älsklingen på Espresso House i stan och sedan gick vi runt lite grann vid S:t Eriksplan. Efter fikan blev jag sååå sugen på godis, så jag gick till Ica vid S:t Eriksplan och köpte lite godis, älsklingen ville inte ha, så det slutade med att jag åt upp allt, haha! :P Idag lär jag inte göra så mycket, har modersmål till 17.30 idag och är hemma runt 19.00. :( Vi hörs lite senare! :D


En bild från våren 2009
Högmidjade byxor från Bik Bok 499:-
Top från H&M 199:-


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback