Torsdag! :)

Hellu! ;)
Just nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker vakna, haha. Igår var och älsklingen bjudna på grill hemma hos hans föräldrar. Jag var ledig igår, så jag var där lite tidigare. Så jag, hans mamma och Marija solade hela eftermiddagen. Ser att jag har fått lite färg :D Efteråt grillade vi alla och åt. Det var jättemysigt! Vi satt ute till 22.00 då det började bli kallt. Men jag fick känslan av att det är SOMMAR nu!! :) Det är varmt under dagen, men kallt under kvällen :( Så jag hade med mig ombyte när det började bli kallt, haha. Fast det var super mysigt verkligen! :) Snart ska jag till skolan, har bara en lektion, men innan dess ska jag och Ayfer käka lunch. Här är en bild från igår. :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback