Friday!

Idag har jag inte mått bra alls. Var i skolan och fick då tyvärr min röda vecka. :( usch, ibland är det jobbigt och vara kvinna tyvärr. Älsklingen åkte nyss hem, han var och hälsade på mig och försökte få mig på bättre humör. Jag var lite nere, men efter ett tag blev jag bättre. :) vill vara så här glad som på bilden. Då jag och mitt hjärta skrattar då han larvar sig eller säger ngt kul. :) Fick en grymt snygg skinnjacka av Ayfer, hon anväder inte den, så jag fick den. Visar den imorn! :) Hon fick en tunika jag inte använder längre, men tyvärr så passade den inte så bra. :( jag är lite bredare i höfterna tyvärr. Men annars hade den passat henne jättebra, Ayfer passar i rött, medan jag inte gör det. Men tunikan är också snygg och den kan bli det om man kan matcha. :) Men nu tänkte jag sova. :) God natt!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback