Fika med Saska! :)

Hej bloggen! :)
Igår var jag och brorsan och gymmade. Vi kände oss så duktiga efter att vi hade tränat i 1 och !/2 timma. Men när vi väl kom hem hade pappa köpt kanelbullar, så vi smällde i oss varsin, haha. :) Vi som ville vara lite nyttiga. På eftermiddagen åkte jag in till stan och mötte upp Stefan, men medan jag väntade på att han skulle sluta från jobbet kikade jag in på Zara och kom ut med 2 påsar. En vit kavaj och ett par blåa klackar :D Fan, vad lycklig jag var efteråt. Jag som inte skulle köpa ngt utan på kika lite, hehe. Sedan åkte vi till Stefan och lagade en god middag och satt framför tv:n. I natt sov min lilla kusin över och idag lämnade jag henne på fritids, åkte och hämtade ut mitt körkort och träffade Saska i stan sen. :) Vi var och fikade på café Alberts. Har inte träffat henne på otroligt länge, så vi hade en del och prata om. Ikväll får vi gäster! :) Hoppas ni får en fin fredag iaf :D

Funderar på och ha den här klänningen på min skiva :P

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback