Stan!

Tjena, tjena! :)
Idag hade vi endast 2 lektioner, så jag, Ayfer och Ana käkade  lunch och sen åkte jag och Ayfer in till stan. Vi gick runt lite i butiker och snackade om allt. Skulle reklamera ett par skor från She Store, klacken har gått av lite grann, fast jag använt dem 2 gånger. Kan ni förstå? Endast 2 gånger!! Klart man blir lite irriterad! :( Men, så de ska höra av sig, så jag hoppas på det bästa. Man vill ju inte direkt ha tillbaka dem nu. Men vi får se... 
När jag kom hem drog jag direkt till gymmet och var där ett tag. Det var typ ingen där, haha. Jätteskönt, man tar det i sin takt och dem flesta maskiner är lediga, perfekt! När jag kom hem tog jag en dusch och så käkade jag, sedan åkte jag med mamma och handlade lite saker. Nu är jag hemma och väntar på att min serie ska börja. :)

MONTE CARLOOO!! Vill tbx!

Kommentarer
MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Härlig bild :)



Blogg: http://mooollys.blogg.se/
2012-03-27 @ 19:40:39
anna

åhh de tar ja som en komplimang :D! tack så jätte mycket :D!



Blogg: http://annamarialarssson.blogg.se/
2012-03-27 @ 20:01:33




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback