Kista Centrum

Igår höll jag på med mitt projektarbet hela dagen, blev helt knäpp utav det, hehe. Men snart är jag klar med finansinspektionen, jätteskönt. :) Känner att vi höll på med det väldigt länge nu, så vill bara bli klar med det. :) Efter skolan åkte jag och Ayfer in till stan och kikade runt i butiker och njöt utav det fina vädret. Efteråt mötte jag upp Nevena och vi åkte till Kista centrum, skulle köpa en Iphone, känner att jag är lite efter, hehe. Fast jag har haft så mycket runt körningen, så jag tar en sak i taget. Jag köpte en vit. Vi tog en ficka efter att vi köpt mobilen och satt och snackade om lite allt möjligt. Jag kom hem runt 19.30 och då jag satt framför tv:n, sen ringde älsklingen, så vi satt och snackade ett bra tag, hihi.

Jag & Nevena på en juggefest :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback