Helgen!

Hej bloggen! :)
Igår åkte jag iväg och handlade mat med mami, efter det fikade jag med Anni här ute på Värmdö, på Dellan. Man börjar känna att det börjar blir vår!!! :D Äntligen! Vi satt på uteserveringen och snackade om lite allt möjligt och drack våra latten. När jag sedan kom hem fixade jag mig och åkte till älsklingen, vi gick till hans föräldrar och hälsade på lite grann, de tycker inte vi kommer och hälsar på så ofta, haha. Efter att vi varit där gick vi hem till älsklingen och käkade middag och segade framför tv:n, som vanligt, haha. Idag har jag inte gjort så mycket, varit med Stefan, vi gick ut på promenad och njöt utav solen. Jag kom hem för inte så länge sen och tänkte hoppa in i duschen oh bara ta det lugnt. Det är måndag imorn. :( Men jag hoppas jag får en bra start på veckan, hehe.

En bild från i höstas :P

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback