Handen!

Hellu!! ;)
Idag hade vi en lång dag i skolan, med en del redovisningar om EU, det var lite små kul faktiskt. Jag gjorde tydligen väldigt bra ifrån mig och fick ett klart MVG sa läraren, så man blev ju lite glad sådär. :) efteråt hämtade Ayfers kusin Vadde oss från Farsta Centrum, så åkte vi till Handen, Ayfer skulle hämta ut sitt pass så hon kan resa lite framöver, hehe. Sedan gick vi runt lite i centrumet och så åkte vi hem. När jag väl kom hem, hade mamma gjort våfflor. Vi åt inga igår, trots att det var våffeldagen. Men idag åt vi det. Så otroligt GOTT!! Min lilla kusin Magdalena var på besök så vi åt tillsammans ;) men har tänkt och sova nu, ska upp 05.45, jippi säger jag bara, haha. Godnatt! ;)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback