Fredagsmys!

Hej bloggen! :)
I fredags hade vi endast två lektioner och sedan åkte jag hem. När jag väl var hemma, hämtade jag bara mina saker och gick direkt till gymet. Var där en timma och när jag kom hem duschade jag och åkte och handlade med mamma, vi köpte hem lite gott och sedan var jag bara hemma hela kvällen. Vi hade lite myspys hemma, drack vin, käkade jordgubbar, godis, osv. Anna kom över senare undet kvällen, vi har inte setts på jättelänge så vi hade en del och prata om. :)
Igår jobbade jag och sedan kom älsklingen till mig. Jag, han och brorsan åkte en sväng till Nacka och kikade lite, hittade ingenting, haha. Efteråt åkte vi hem till mig och åt middag och hade filmkväll. Ville egentligen åka in till stan och ta en fika, men älsklingen var inte på humör och ta sig till stan, så det blev en filmkväll istället...som vanligt :P





Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback