Belgrad

Hej bloggen! :) 
Igår var jag i Belgrad. Kan börja med och säga att det var så otroligt varmt, men att det var helt underbart. Belgrad är fin, men jag skulle aldrig kunna bo där. Det är trots allt huvudstaden och så mycket folk hela tiden. Men vi hade jättekul.Vi promenerade runt i Belgrad. Fina ställen som man ska besöka är Kalemegdan, Skadarlija, Splavovi och Usce tycker jag. Det finns många andra fina ställen, men dem här är värda och besöka. På Usce finns det ett stort shoppingcenter som jag verkligen älskar, hehe. :) Efter att vi gått runt och fikat och allt, tog vi taxin och åkte till min kusin som bor där. Vi satt och pratade, grillade och hade det trevligt helt enkelt. Ikväll vet jag inte vad som händer, men tror att jag ska ut med några vänner. Här kommer iaf bilder från igår. :) 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback