SERBIEN!

Hej bloggen! :D
Glömde uppdatera och berätta att Serbien vann guld i tennis och vattenpolo. Shit vad grymma vi är! :D Novak Djokovic spelade tennis mot Nadal i nästan 6 tim, hur grym är man inte då ??? :D Sen fick vi silver i handboll också. 2 guld och 1 silver är inte dåligt ;) Nu hoppas jag dock att många vet vart landet ligger, det är vissa som tror att det ligger i Afrika, man bah: wtf? haha. Kommer ihåg i 8:an, då jag var gick i musikklass, så var det en klasskompis som frågade mig: Katarina, ligger inte Serbien i Afrika? Då fick jag värsta choken, haha. Men svarade att vi nästan är grannland med Grekland, då visste han, stackarn, hahahaha! Jag dog, vad dumma människor det finns, inte klokt! :P Här kommer en bild på Novak Djokic som vann den grymma tennismatchen :D



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback