En toppen helg!

Hej bloggen! :)
Visst är det fint väder ute ? :) Jag blev helt överlycklig imorse när jag vaknade och såg att det var soligt ute :D det blir så vackert och man blir på ännu bättre humör. I fredags efter skolan var Ayfer hos mig, vi fikade, käkade middag och snackade lite skit, haha. Vi hade det trevligt iaf ;) Mot kvällen så kom älsklingen hit, vi satt bara och kollade på tv lite och så. I lördags jobbade jag och sedan åkte jag till älsklingen då vi fixade oss och åkte iväg till Heron City. Där åt vi thai mat, så otroligt gott! :D Jag var ju då skit hungrig, så maten smakade ännu bättre. Därefter såg vi filmen "En gång i Phuket", den var rolig, men jag hade lite högre förväntningar på den. Men den var bra ;) Idag har jag inte gjort så mycket, lär nog plugga lite till mina två prov som jag har nästa vecka ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback